Що робити, коли деякі ОСР не приймають передані показники?
В нових реаліях кожен бізнес повинен був переформатувати свою діяльність. Якісь функції та задачі перестали виконуватись належним чином, через що виникали постійні питання «А як діяти у такому випадку?». Дана тема не є виключенням, тому відповідаємо на питання з приводу неможливості передачі показників ОСР.
Споживачу, в залежності від ОСР, доступна можливість надавати дані по фактичному споживанню електричної енергії в один із таких способів:
через особистий кабінет ОСР (після реєстрації);
через онлайн-сервіси (Вайбер, телеграм тощо);
за телефоном кол-центру ОСР;
за допомогою послуги СМС-інформування на спеціальний номер.
У разі неможливості споживачу на контрольну дату місяця, що настає за розрахунковим періодом, надати покази лічильника та за умови, що лічильник електричної енергії не оснащений засобами дистанційної передачі даних (доступний в основному для споживачів групи А), фактичний обсяг споживання електричної енергії за розрахунковий місяць визначається розрахунковим шляхом за значенням середньодобового обсягу споживання. Зчитування показів з лічильників, встановлених у споживачів, може здійснюватися споживачем, а також оператором системи або ППКО (для споживачів Енерджі 365, що заключили договір ППКО, ми особисто передаємо ОСР фактичний обсяг споживання електричної енергії).
Якщо виникли запитання чи проблеми з прийняттям обсягів у ОСР, телефонуй за номер 0936066777.
Сподіваємось, дана інформація була для вас корисною! Якщо вас турбують інші питання - пишіть в коментарях. І пам’ятайте - все буде Україна