Сьогодення українського бізнесу диктує нові реалії роботи з документами, так все більше компаній, що є лідерами ринку чи лідерами думок, впроваджують в роботі систему електронного документообігу (далі – ЕДО).
Робота в умовах карантину та в подальшому в умовах воєнного стану, коли працівники вимушені були працювати поза межами офісу та інколи поза мфежами України, спонукали шукати шляхи погодження, підписання та відправки документів в інший спосіб, ніж відправка паперових екземплярів листами через поштових операторів. Також, у зв’язку з ростом вартості паливо-мастильних матеріалів, рівня мінімальної заробітної плати та значної інфляції - вартість самої відправки значно зросла, та становить від 14 до 70 гривень для Укрпошти, та 55 гривень для Нової пошти. Не лише вартість, а інколи і той факт, що листи не доходили до адресатів, стали вирішальним у виборі таких ЕДО як Вчасно та Медок.
Так, наприклад Вчасно дозволяє користувачеві, в залежності від обраного пакету, відправляти документи за ціною лише 3 грн. (крім базового пакету, що включає відправку 25 документів на рік абсолютно безкоштовно). При цьому, всі вхідні документи є безкоштовними для будь-якого користувача. Що досить зручно, оскільки, на відміну від звичайної відправки, оплачувати підписаний пакет документів зворотно не вартує нічого. Крім переваг зазначених вище, ЕДО має такі переваги:
🔹 економія на придбанні та заправці принтерів;
🔹 збереження коштів на придбанні, доставці та зберіганню паперу та супутніх канцелярських товарів;
🔹 оптимізація та прискорення роботи менеджерів, що займаються відправкою кореспонденції, вивільнення часу на виконання інших завдань;
🔹 впорядкування документообігу підприємства;
🔹 доступність даних з будь-якої точки земної кулі, де є мережа Інтернет;
🔹 можливість оперативного погодження та підписання документа, вивільнення часу керівника;
🔹 забезпечення вищого рівня безпеки та контролю над документами, включаючи можливість ведення журналу доступу та змін до документів;
🔹 легкість обміну документами з клієнтами та партнерами.
Енерджі 365 також здійснює перехід на ЕДО по роботі зі споживачами.
З новими користувачами ми укладаємо комерційну пропозицію, що передбачає обмін документів через Вчасно чи M.E.Doc. З діючими клієнтами, які виявили бажання перейти на електронний документообіг, ми укладаємо відповідну угоду.
Процес обміну документами може бути зручним та вигідним для всіх сторін. Звертайтесь до наших менеджерів за додатковою інформацію про перехід на ЕДО😉
Робота в умовах карантину та в подальшому в умовах воєнного стану, коли працівники вимушені були працювати поза межами офісу та інколи поза мфежами України, спонукали шукати шляхи погодження, підписання та відправки документів в інший спосіб, ніж відправка паперових екземплярів листами через поштових операторів. Також, у зв’язку з ростом вартості паливо-мастильних матеріалів, рівня мінімальної заробітної плати та значної інфляції - вартість самої відправки значно зросла, та становить від 14 до 70 гривень для Укрпошти, та 55 гривень для Нової пошти. Не лише вартість, а інколи і той факт, що листи не доходили до адресатів, стали вирішальним у виборі таких ЕДО як Вчасно та Медок.
Так, наприклад Вчасно дозволяє користувачеві, в залежності від обраного пакету, відправляти документи за ціною лише 3 грн. (крім базового пакету, що включає відправку 25 документів на рік абсолютно безкоштовно). При цьому, всі вхідні документи є безкоштовними для будь-якого користувача. Що досить зручно, оскільки, на відміну від звичайної відправки, оплачувати підписаний пакет документів зворотно не вартує нічого. Крім переваг зазначених вище, ЕДО має такі переваги:
🔹 економія на придбанні та заправці принтерів;
🔹 збереження коштів на придбанні, доставці та зберіганню паперу та супутніх канцелярських товарів;
🔹 оптимізація та прискорення роботи менеджерів, що займаються відправкою кореспонденції, вивільнення часу на виконання інших завдань;
🔹 впорядкування документообігу підприємства;
🔹 доступність даних з будь-якої точки земної кулі, де є мережа Інтернет;
🔹 можливість оперативного погодження та підписання документа, вивільнення часу керівника;
🔹 забезпечення вищого рівня безпеки та контролю над документами, включаючи можливість ведення журналу доступу та змін до документів;
🔹 легкість обміну документами з клієнтами та партнерами.
Енерджі 365 також здійснює перехід на ЕДО по роботі зі споживачами.
З новими користувачами ми укладаємо комерційну пропозицію, що передбачає обмін документів через Вчасно чи M.E.Doc. З діючими клієнтами, які виявили бажання перейти на електронний документообіг, ми укладаємо відповідну угоду.
Процес обміну документами може бути зручним та вигідним для всіх сторін. Звертайтесь до наших менеджерів за додатковою інформацію про перехід на ЕДО😉