Перебої в постачанні електричної енергії, технічні неполадки або проблеми з електрообладнанням? Сподіваємось, вам не доведеться стикатися з цими питаннями. Однак потрібно заздалегіть розуміти шляхи їх вирішення. Тому ми пояснемо, що потрібно робити споживачеві у разі винекнення технічних проблем при постачанні електроенергії. ⠀ По-перше, варто наголосити, що постачальник відповідає тільки за постачання електроенергії.
З ним ви затверджуєте варіанти оплати, формулу розрахунку вартості, вартість послуги постачальника, термін дії договору, також через свого постачальника ви можете оплачувати тариф за розподіл. ⠀ А ось саме ОСР відповідає за технічне обслуговування мереж. Відповідно до законодавства, кожен оператор системи розподілу працює на певній території. До оператора системи розподілу можна звертатися з питань встановлення лічильників, нових підключень до мереж, ремонту та відновлення ліній електропередачі ⠀ Тому важливо розуміти: у разі виникнення проблем, пов'язаних з технічними неполадками при постачанні електроенергії, необхідно звертатися до ОСР. Постачальник електроенергії може лише допомогти вирішити це питання швидше та ефективніше, зв'язавшись із представником оператора, однак він не несе відповідальності за збої та неполадки технічного характеру. ⠀ Бажаємо вам не стикатися з цими проблемами, але в разі чого - будемо допомагати вам з їхнім вирішенням . Слава Україні!