Використання саме літій-вуглецевих акумуляторів поступово набирає популярності. Дані пристрої зберігання енергії мають певну унікальну енергетичну щільність, яка перевершує стандартні літій-іонні батареї більш, ніж в 7 разів. Але довгий час вченим не вдавалося створити модель батареї, яка б могла повністю заряджатися.
Суть в тому, що при розрядженні літій-вуглецевих батарей виробляється карбонат літію і, відповідно, вуглець. Якщо перша складова повністю переробляється в процесі підзарядки, то вуглець ні, і в кінці він і виводить акумулятор з ладу.
Один з учених пояснив, що саме вироблення вуглецю блокує активні частини каталізатора і не дає утворитися двоокису. Крім того, починається процес розкладання електроліту. При розробці нової моделі акумулятора використовувалися нестандартні матеріали, властивості яких допомагають переробляти і карбонат літію, і вуглець. Дослідники використовували дисульфід молібдену і гібридний електроліт для каталізації процесу і включення в нього вуглецю.
Ефективність переробки істотно зросла завдяки чітко продуманому об'єднанню різних матеріалів в єдиний комплекс. Саме така нестандартна комбінація і допомогла розробити перший акумулятор на двоокисі вуглецю, що має набагато більшу потужність і термін роботи.