Новини компанії

Що робити споживачам, які на балансі ПОН, після завершення 90-денного терміну в умовах війни?

Війна для всіх, не тільки споживачів електроенергії, стала великою несподіванкою. І тепер правила, з якими ви могли стикатися у нормальному житті, можуть не працювати або ви можете вважати, що вони не працюють. Що ж робити після завершення 90-денного терміну перебування на балансі ПОН?

Відповідно до п. 6.2.8. ПРРЕЕ постачальник "останньої надії" постачає електричну енергію споживачу протягом строку, що не може перевищувати 90 днів. Якщо споживач протягом 90 днів не укладе відповідний договір про постачання електричної енергії з іншим електропостачальником або договір купівлі-продажу електричної енергії на ринку електричної енергії, електроживлення його об'єкта (об'єктів) має бути припинено оператором системи. У разі нездійснення оператором системи припинення електроживлення об'єкта (об'єктів) споживача через 90 днів з першого дня постачання йому електричної енергії постачальником "останньої надії", обсяги електричної енергії, спожитої цим споживачем, починаючи з 91 дня покладаються адміністратором комерційного обліку на втрати оператора системи.

Пишіть запитання, на які не можете знайти відповіді у наших соціальних медіа