Новини компанії

Яким чином здійснюється переведення клієнтів від Постачальника до Постачальника останньої надії?

У сучасних умовах не всі Постачальники мають змогу продовжувати нормально функціонувати. Через це все більше з'являється питань, яким чином здійснюється переведення клієнтів від Постачальника до Постачальника останньої надії та чи є пришвидшена процедура?

Отже, відповідно до п. 3.4.4. ПРРЕЕ постачальник "останньої надії" здійснює постачання з моменту припинення постачання електричної енергії попереднім електропостачальником. Договір постачання між постачальником "останньої надії" і споживачем вважається укладеним з початку фактичного постачання електричної енергії такому споживачу.

Постачальник "останньої надії" постачає електричну енергію споживачу протягом строку, який не може перевищувати 90 днів. Після завершення зазначеного строку постачальник "останньої надії" припиняє електропостачання споживачу.

Про кінцевий строк постачання електричної енергії постачальник "останньої надії" має повідомляти споживача у виставлених рахунках кожні 30 днів. Повідомлення про припинення електропостачання надаються споживачу відповідно до процедури, передбаченої цими Правилами.

Якщо споживач постачальника "останньої надії" не уклав договір із новим електропостачальником по закінченню терміну договору про постачання електричної енергії постачальником "останньої надії", розподіл та постачання електричної енергії такому споживачу припиняється шляхом здійснення відключення електроустановки.

Прискорених процедур про перехід до постачальника “останньої надії ” ПРРЕЕ не передбачено, адже перехід відбувається після останнього дня постачання електроенергії попереднім постачальником.

Сподіваємось, дана інформація була для вас корисною!
Тримаймось разом