Не виходить підключитися до Платформи Оператора ГТС: що робити?
Усім привіт! У багатьох користувачів Платформи Оператора ГТС останнім часом виникають певні труднощі із доступом. Нижче надаємо роз’яснення Оператора ГТС щодо роботи платформи, а також що потрібно зробити, щоб налагодити доступ.
Зауважуємо, що ніяких обмежень щодо доступу до Платформи Оператора ГТС не запроваджувалось. Наразі було змінено виключно IP-адресу серверу Платформи.
У деяких користувачів після очищення кешу DNS доступ відновився одразу, у деяких - через певний час (приблизно півгодини). Кешування DNS забезпечує швидкий доступ до будь-якого домену і знижує навантаження на DNS-сервер за рахунок зменшення кількості звернень до нього. Однак, у кешуванні є і мінуси: відсутня можливість відкрити сайт при зміні IP-адреси, на який посилається домен. Для актуалізації інформації з системи DNS може вимагатися очищення кеша DNS. Інформація може кешуватись як локально, так і на використовуваних DNS-Серверах (наприклад, Cloudflare/Google).
📌 Через зміну IP-адреси сервера Платформи ГТС не в усіх користувачів відновилася ця адреса в DNS на комп‘ютері. 📌 Також адреса може бути закешована, тоді треба очистити кеш DNS.
Інструкцію як це зробити, можна знайти в пошуку за ключовими словами: “Windows flush DNS” Інструкцію для Windows 10 можна знайти за посиланням: https://grok.lsu.edu/article.aspx?articleid=19328
Сподіваємось, ми змогли доступно пояснити вам, як вирішувати дане питання! Слава Україні!