Згідно з повідомленням на сайті Держенергонагляду, в січні-червні 2021 року найбільша кількість звернень до обласних управлінь інспекції надійшло від споживачів Київської (49) і Сумській (21) областей, міста Києва (20), Запорізькій (19), Харківській (14) та Дніпропетровській (10) областей.
В цілому за шість місяців 2021 року Держенергонагляд і його територіальні органи розглянули 212 звернень (155 від громадян і 57 - від юридичних осіб).
Найбільш часто звернення стосувалися таких спірних питань як:
- недотримання термінів виконання робіт з приєднання до мереж,
- відмова ОСР в прийнятті заяви про приєднання,
- обґрунтованість вимог технічних умов щодо приєднання,
- порушення ОСР терміну розробки та надання замовникам договорів про приєднання,
- а також неузгодженість ОСР проєктної документації, розробленої сторонньої проєктною організацією для замовника.
Крім того, частина звернень стосувалась таких питань, як приєднання вбудованих приміщень до електричних мереж ОСР; відмова споживача в приєднанні до власних мереж субспоживачу; приєднання до електромереж ОСР житлового будинку на території садового товариства; можливість приєднання електроустановок, що знаходяться на території, що підлягає комплексній забудові.
За інформацією Держенергонагляду, в результаті розгляду звернень в 59 випадках з 212 питання було вирішене на користь заявника, в 11 - на користь суб'єктів господарювання, і ще по 142 зверненнях були надані роз'яснення.
Відповідно до закону "Про ринок електричної енергії", функції оператора системи розподілу (ОСР) в Київській області виконує "ДТЕК" Київські регіональні електромережі ".