Новини компанії

Ринок електромобілів виріс на 160% в першій половині 2021 року

Аналітична фірма Canalys оцінила ринок електричних автомобілів за підсумками першої половини 2021 року - попри гострий дефіцит компонентів світові продажі батарейних електромобілів (BEV) і гібридів (PHEV) збільшилися на 160% рік до року.

У першій половині 2021 року в усьому світі сумарно продали 2,6 мільйона електричних транспортних засобів - на 160% більше, ніж рік тому. Попит перевищив очікування аналітиків і виявився вищим, ніж на автомобілі з ДВС - цей сегмент зріс лише на 26%.

Майже половина продажів електромобілів (47%) припала на Китай (чекаємо електромобіль Xiaomi). Водночас Європа (40% від загальних продажів) демонструє найвищі темпи переходу - 15% від загальних продажів (проти 12% в Китаї); при цьому в Норвегії частка електромобілів в загальних продажах нових автомобілів досягає 80%. До речі, в липні Єврокомісія представила масштабний план з боротьби зі зміною клімату, частиною якого є повна відмова від автомобілів з ДВС до 2035 року (Мінінфраструктури України теж відзначилося законопроєктом, що передбачає повну заборону на продаж бензинових і дизельних авто вже з 2030 року).

У США за пів року відвантажили близько 250 тисяч електромобілів - всього 3% від загального продажу автомобілів. Очікується, що інвестиції в розмірі 174 мільярдів доларів, які недавно анонсував президент Джо Байден прискорять перехід на електричні моделі, особливо з урахуванням наближення виходу перших електричних пікапів (вони особливо популярні в країні).


Незаперечним лідером ринку електромобілів і раніше залишається Tesla з часткою 15%. Нещодавно компанія Ілона Маска відзначилася значним досягненням - її молодший седан Model 3 (найбільш продаваний електромобіль у світі) розійшовся сукупним тиражем понад 1 мільйон екземплярів. На другому місце знаходиться Volkswagen Group з 13%, а замикає трійку призерів китайське підприємство SGMW. Четверте і п'яте місце займають BMW Group і Stellantis з рівними частками 5%. У липні Stellantis представив масштабний план електрифікації модельного ряду до 2025 року - інвестиції більш як 30 млрд євро і чотири повністю нові електричні платформи для всіх 14 брендів компанії (Fiat, Dodge, Opel, Peugeot і ін.)