У цьому розділі ми підготували для вас відповіді на найбільш популярні питання від клієнтів
Клієнт:
Яка послідовність дій в роботі з ТОВ «Енерджі 365» після підписання договору та комерційної пропозиції?
Менеджер:
В залежності від обраного графіку розрахунку, ми виставляємо авансовий рахунок чи рахунок на оплату по фактичному споживанню. Як правило, рахунок виставляється 19-20 числа напередодні місяця поставки електричної енергії - у випадку авансового рахунку, чи в період з 4 по 10 число місяця після періоду поставки – у випадку виставлення фактичного рахунку. Терміни оплати таких рахунків, як правило, 5-ть банківських днів чи в терміни, визначені Договором.
В період поставки ви можете скоригувати плановий обсяг споживання електричної енергії в залежності від групи організації обліку (група «А»/ група «Б»).
Споживачі групи «Б» коригуються в терміни, згідно з комерційною пропозицією, як правило до 15 (20) числа поточного місяця. Споживачі групи «А» коригуються в терміни, згідно з комерційною пропозицією, але не пізніше, ніж за 5 днів до кінця розрахункового періоду.
Підставою для коригування об’ємів очікуваного споживання електричної енергії є: · отриманий на електронну адресу Постачальника лист з підписом Споживача про необхідність такого коригування; · надіслана заявка постачальнику з особистого кабінету Споживача.
Клієнт:
Навіщо потрібно коригуватися, якщо наша компанія оплатить рахунки за спожиту електроенергію Постачальнику ТОВ «Енерджі 365»?
Менеджер:
Чинне законодавство і ТОВ «Енерджі 365», як учасник ринку електричної енергії, направлене на збалансування попиту та пропозиції електричної енергії. Для цього ми, як Постачальник електричної енергії, купуємо щогодини електричну енергію в об’ємі, що був замовлений споживачем. У разі відхилення фактичного споживання від планового, більше чи менше від розміру, зазначеного в комерційній пропозиції (гранично допустимої межі), наше підприємство несе фінансову відповідальність за небаланси електричної енергії за цінами, визначеними відповідно до правил ринку.
У разі невиконання акцептованих оператором системи передачі погодинних графіків електричної енергії, до споживача, у разі порушення зазначеного вище, можуть бути застосовані санкції передбачені Договором про постачання електричної енергії споживачу.
Клієнт:
Чи можу я отримати акти реалізації та рахунки на оплату по факту закриття розрахункового періоду після подання звіту в ОСР (внесення даних в особистому кабінеті).
Менеджер:
Ні. Акти прийому-передачі електричної енергії, акти звірок розрахунків та рахунки на оплату відправляються Споживачеві лише після отримання даних фактичного споживання електричної енергії від ОСР (відповідно до п.1.9. Тимчасового порядку визначення обсягів купівлі електричної енергії на оптовому ринку електричної енергії електропостачальниками та операторами систем розподілу на перехідний період до дати початку дії нового ринку електричної енергії).
Клієнт:
Чи можна змінити графік платежів, якщо нам не зручно здійснювати оплати? (за умови стандартного графіку платежів – 4 рази на місяць).
Менеджер:
Так, така можливість передбачена. Для зміни умов співпраці потрібно звернутися до менеджера з продажу ТОВ «Енерджі 365» та підписати нову комерційну пропозицію.
Клієнт:
Чи може інша юридична особа провести оплату за наше підприємство?
Менеджер:
Ми здійснюємо прийняття платежів від інших юридичних осіб за умови надання ТОВ «Енерджі 365» укладеного договору доручення між вашою юридичною особою та третьою особою, а також за умови оформленого належним чином платіжного доручення. Зокрема, документ повинен передбачати назву товару (послуги), номер та дату виставленого ТОВ «Енерджі 365» рахунку та реквізити Вашої юридичної особи, за яку проводять оплату.
Клієнт:
Чи можу я отримати доступ до особистого кабінету на сайті ТОВ «Енерджі 365»?
Менеджер:
Так, кожен клієнт ТОВ «Енерджі 365» має особистий електронний кабінет Споживача. Перейти до нього можна за допомогою кнопки "Особистий кабінет" на сайті. Також на вашу електрону пошту, вказану в Договорі, було надіслано лист із посиланням, інструкцією користування та доступами входу в особистий кабінет. Якщо ви не отримали даний лист – залиште повідомлення на сайті або зателефонуйте на наш контактний номер та повідомте про це менеджера.
Клієнт:
Чому Ви повернули мені кошти, які я Вам оплатив за електричну енергію?
Менеджер:
Частиною другою статті 75 Закону України «Про ринок електричної енергії» встановлено, що покупці електричної енергії, які купують електричну енергію в електропостачальників, вносять плату за отриману електричну енергію виключно на поточний рахунок із спеціальним режимом використання електропостачальника в одному з уповноважених банків. Враховуючи вищезазначене, кошти що надходять на поточний рахунок, ми повертаємо.
Клієнт:
Чому ціна в актах реалізації для моїх підприємств групи А, які знаходяться в одній області, різна?
Менеджер:
Оскільки придбання електричної енергії для споживачів відбувається на ринку електричної енергії на добу на перед, де ціни формуються в процесі визначення обсягів та ціни на електричну енергію для розрахункових періодів наступного за днем проведення торгів доби відповідно до правил ринку "на добу наперед", а, отже, враховуючи різний графік і об’єм споживання електричної енергії для споживачів, що знаходяться в межах однієї територіальної одиниці, ціна в акті реалізації буде різною.
Не знайшли відповідь на своє питання? Ми з радістю відповімо на нього особисто - залишайте заявку або телефонуйте за контактними номерами компанії
Отримай персональну консультацію
Виникли запитання? Наші менеджери завжди готові допомогти вам
Натискаючи "Надіслати" ви погоджуєтеся на обробку ваших персональних даних